Monday, March 14, 2011

Bekas Awek Nabil akhirnya bertudung

Assalammualaikum

Alhamdulillah, Tahniah tuk Irma Hasmie kerana sudah berhijab dgn sempurna selepas pulang membuat umrah dari mekah, nampaknya Allah swt telah membukakan hati seseorang tuk menerima hidayahnya...moga perubahan irma ni menjadi ikutan tuk golongan belia yg lain..

tengok tuu..wardina pon dah ucapka tahniah tau
gambar irma hasmie bertudung

Aku pun apalagi, wish tahniah kat dia jugaklah kan, yelah..org buat bende baik takkan nak kutuk pulak, secara tak langsung aku pon LIKE la button FB dia, dah tu..aku suka tgok org pakai tudung..lagi2 org yg cantek..
ni aku yg wish tau..hehe

aku masih ternanti - nanti,..mcam manalah penampilan irma bertudung nanti ya..hope dia tak pakai lagik pakaian yg ketat - ketat dan mendedahkan aurat, dan jauh sekali cara pemakaian tudung mak iti..huhu..ohh tidak..malas nk komen panjng2..korang pepaham dah la yer
sekian..

P/s :  aku doakan moga yg lain akan menjejaki langkah pemakaian hijab..aku tau korang dah besar dan tahu mana baik dan mana buruk...

4 comments:

BIONIC WOMEN said...

hopefully dia memenuhi maksud hijab itu...bukan tudung semata2..

Wan Collection's said...

saya dh tertengok dia bertudung mlm td dlm iklan ape tah. igtkan sy ngigau sbb sepantas lalu je tgk.
mesti cun!!

missrivebell mumun said...

alhamdulillah

Nia said...

alhamdullilah,..saya tengok dah..comel lagi!