Wednesday, March 16, 2011

Kakak siti iaitu saida, tetap mahu bercerai..alahai

Assalammualaikum

Last time kan ader dgr cerita pasal si saida naik mahkamah tuk failkan tuntutan fasak utk bercerai, kita pon tak tau apa maslah dia sebenarnya kan..so latest info from abg nara, yg saida tetap nk failkan penceraiannya..So, nampaknya rumah tangga dia memang tak dpt di selamatkan lagi..alahai..bergegar tiang arash..huhu

saida bercerai



Cerita copy paste dari http://beautifulnara.com
Pening kejap kepala Abang Nara dengan krisis penceraian Saida, kakak kepada Datuk Siti Nurhaliza ini. Dengarnya dulu dah berbaik-baik semula. Tup-tup semalam keluar di Kosmo yang Saida meminta fasakh di mahkamah. Kiranya Saida tetap mahu meneruskan penceraian. Kemungkinan besar hati Saida dah tawar yang teramat sangat terhadap suaminya.
Walaupun suami Saida, Mohd Ghazali cuba untuk berdamai dan tidak mahu penceraian berlaku, nampaknya Saida sudah nekad untuk berpisah. Mungkin inilah langkah yang terbaik. Kata orang kalau dah tak sayang kat seseorang buat apa nak tinggal bersama lagi kan? Adalah sebab-sebab yang kita tidak ketahui sehingga Saida begitu beria memohon penceraian.
Saida dan Mohd Ghazali bernikah pada 14 Disember 1996 dan dikurniakan empat orang cahaya mata iaitu Siti Nurunnyssa ,14, Anas, 11, Khalid, 7 dan Siti Nurul Mashitah, 5. Mohd Ghazali sudah 3 kali tidak hadir untuk prosiding mahkamah dan perbicaraan kes seterusnya akan berlangsung pada 18 Mac ini. Harap-harap semuanya berjalan lancar.


P/s : YA! Allah..minta di jauhkan perkara2 bergini dalam rumahgtangga hambamu ini..amin

11 comments:

r|nA @ ja|j|na said...

ingatkan tak jadi bercerai haritu, dalam proses nak berbaik²..tp terlerai juga ikatan perkahwinan dorang ni..

ermm, takde jodoh antara mereka..

Miza Yusof said...

mungkin sampai disini saj hubungan mereka. apa-apa pun kalau ada cara boleh diselamatkan rasanya lebih elok diselamatkan perkahwinanan tersebut.

mummy_ayu said...

tu la..ada gak terbaca..sayang kan..kawin dah lama dah, anak pun dah 4 org..sekali jadi mcm nie..minta dijauhkan dr kita semua..amin!!

Memo_Hazel said...

syg betol. :(

qaleesya said...

entah la.. zaman dah berubah

sop said...

amin...

[-suziey-] said...

haih..nape la camtu..pk la demi anak2..kesian anak2..jadi mangsa..tp maslah dia kita xtau..hope mrka buat kptsan terbaik

Nana said...

elok dia xmasuk AF je kan
klw dia xglamer
sure xjadi gini

kakyong said...

hmm... minta dijauhkan perkara begini.. ini lah cabaran dunia selebriti, dugaan kiri kanan..



Jom join contest Aksi si Cilik Berbasikal

n3 terkini kakyong.com
Penangan sup ayam kampung
BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN

zahidah dihaz said...

tak tahu pun pasal ni....


NEW ENTRY: Eminem or Rappers

ardinihumaira said...

semoga pasni mereka bahagia dengan kehidupan masing2