Wednesday, April 06, 2011

Bila ader Makyah teringin sangat jadi Miss malaysia

Assalammualaikum

Astafirullahalazim...mengucap aku tengok video ni, tak taulah pulak ada golongan ***le** atau **pon*** yg amat teringin jadik miss malaysia smpai sangup buat kat hotel utk acara prestij mereka..

Paling tak boleh tahan waktu suara-suara garau di kepitkan supaya menjadi sehalus mungkin, yang amat menyedihkan lagi..semua peserta adalah berbangsa MELAYU ataupon yg pasti mereka semua menganut AGAMA ISLAM... 
ni pengacara wey...suara sgt jantansss

siap boleh berterima kasih pada mak..ayah dan suami...adeh..tepuk dahi aku di buatnya...tapi yg amat pelik sekali, betul ker noraniza idris menjadi salah seorang juri atau hanya di tambah utk menyedapkan lagi cerita vcd ni..huhu..memang vcd terlampau tau..

agak-agak korang yg mana satu menang..

nak tengok video..KLIK SINI

kredit tuk bang nara..

suka baca komen ni :-
Kite semua berbumbungkan langit Ilahi..Rasulullah shollallôhu ‘alaihi wasallam bersabda: ”Barang siapa diantaramu melihat kemungkaran, hendaklah ia mengubahnya dengan tangannya. Jika ia tak sanggup, maka dengan lidahnya. Dan jika tak sanggup juga, maka dengan hatinya, dan yang demikian itu adalah selemah-lemah iman.” ~ H.R. Muslim.

p/s : bila dunia di akhir zaman, banyak la bende yg memesongkan akidah berlaku..Ya! Allah Ya Tuhanku, kau ampunkan lah dosa-dosa kami dan mereka

9 comments:

[-suziey-] said...

masyaAllah..haih...smga kita dilindungi dr segala kemungkaran..

mummy_ayu said...

wah..bukan main diaorg..siap ada pertandingan lagi...minta dijauhkan dr keluarga kita..amin...

Wan Hafisah Collection's said...

rasa nak lempang je siap bg ucapan terimakasih mak ayah!!

eh sha, derma disini ye..

ini entry lain, mana tau kot2 muat..

:)

http://akusertajiwabisnesku.blogspot.com/2011/04/hulurkan-tangan-ringankan-beban.html

ardinihumaira said...

uiskkk siap ada pertandingan

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hai saya dah buat entry hadiah..mekacih ye..jenguk ye kalau sudi

http://kokoadik.blogspot.com/2011/04/nak-update-hadiahla-pulak.html

Zaidah said...

melampau betul.....salah siapa tu yerk....mohon dijauhkan ...amin...

Myra Jay said...

Nabi pun tak ngaku umat kalu cenggini..:( Moga kita semua dijauhkan dari kemurkaan Allah

~ diyana nordin ~ said...

diorg makin brani skrg kak.. brani wat pengakuan.. sbb tu makin bertambah geng2 diorg.. zamn2 dlu mne ade cmnih.. x kesian lgsg ke kat mak ayah diorg..

deqlis said...

hmm..mmg tak suka laa diorang nie gedik semacam...klu g KL malam2x sure ada jer kat tepi2x jln...cari customer laa tue....adehhh tak tau laa...dunniaa dunniaaaa...!!

beb nie sbb tak menjaga harta dan amanah allah yg diberikan kat diorang...sbb tu jadi gitu...