Thursday, December 16, 2010

header baru..dan cat baruu


Salam

Perasan tak apa yg dh berubah dlm blog ni..??kalau dh perasan baguslah..ngehheee
berkat komen korang yg panjang lebar tu, aku pon kene la amik mana yg mampu aku buat dulu, yg masih tak reti tu, aku study dulu ya...
ni header baruuu

korang still boleh komen, aku pon masih nak make over blog ni sampai puas hati..

color pink ni aku TIRU suziey punya, jgn pulak cakap aku colek ya..ngehheee
aku pun suka pink gak... (muntah laki aku kalau dengor)

pasni, tgh berkira - kira nk buat watermark..huhu..cam dh malas pulak..ngehhee

ok..komen la..jgn tak komen ya


6 comments:

Sidratul Muntaha said...

tgh muntahlah nih
ahaha
bru seswai!
comel gitu.
bluek!~

nad said...

nice!
menarek banding dgn yg sblmnye :)

gud job!

eima said...

wahhh terer ..cantek ...

efa said...

yeah..cntik rumah baru :)

Fana Flora said...

pink lembut. sweet je. :D

Suziey Ahmad said...

weeee umah kita sama...nice kan..ala ape plak tiru..ni custom blogspot pnya..hahahaha..kes mls nk cari layout lain..ekekek:p