Wednesday, March 02, 2011

Menang CONTEST TIKET WAYANG PERCUMA!!

Assalammualaikum..

Alhamdulillah rezeki, nampaknya tak sia-sia duk mengoggle cari harga siput sedut itu..Walaupun tewas dgn cutemum, tapi masih ada rezeki lagi..syukur rezeki..rezeki


Senarai pemenang yg lain ada DISINI, ni kemenangan pertama untuk bulan March 2011..sangat - sangat menghargainya...

P/s : kemenangan kali ke 7..Alhamdulillah, itu pon dah memadai




11 comments:

Mama Zharfan said...

congrats yer aisha :)
me tak join kalau teka2 ni sbb memang fail hehhe

sall said...

Tahniah weyyy...tgk wayang ngan aku je le....

LyNn'Azlina said...

tahniah kak dpt tiket wayang...

MamaRifqy said...

alahaii..selalu bertuahh!!Tahniah yeee

tiefazatie said...

wah..tahniah sis!

athirah said...

k.siti..... bape tket dpt? kl byk bg ktorg skali :PPPP

Orang Kampung said...

tahniah..
tringin nk msuk gak contest tu..
tapi mmg xtau hrga tu.. baik xyah msuk.. hehe..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

as salam... Tahniah!!

Cute MuM said...

tahniah..
rajinnya siap google..
cute mum main hentam jer..
huhuhu..
pernah beli sekali jer kat kedai.. dahlama tak makan siput sedut..

misz sheyla said...

congrat,,huwaaaa..sgt jeles ok

KiD said...

tahniah yea.. nanti kid pos.. cute mum jugak!!

nantikan give away dari kid pulak pasni yea.. :)