Tuesday, March 01, 2011

Pasal kes Cabul pelajar, Aku pon penah kene gak

Assalammualaikum..

korang baca tak Pasal kes semalam, cikgu cabul pelajar kat sekolah?? aku baru jer baca tadi..aiseymen tertinggal train la pulak..nak buat macam mana BZ skit la hari ni..

Sila baca kat SINI hokay
BEGINI...mangsa menunjukkan cara guru terbabit memeriksa mereka. 
BEGINI...mangsa menunjukkan cara guru terbabit memeriksa mereka.


Nak di jadikan cerita, aku pon penah kene gak dulu, masa tu umor 14 tahun agaknya, masih mentah dan remaja gitu, mak soh pi pasaq malam  beli mee sup 3 bunqkus, biaselah jiwa remaja, tergedik-gedik kan..sila jgn ckp takde yg gedik hokay..nak pi pasaq malam pon nak melawa..tepek bedak, pakai baju kurung comei, ehemm..kalau pakwe ngorat, saham cun tu mesti naik kan..lalalaaa..perasan nk mampus

Lepas aku mengoder mee sop 3 bunqkus kat makcik tuu...sambil tangan dok sapu peluh kat pale, tisu kene bawak hokay, nanti cair bedak putih yg aku tibai mak punya tadik..sambil borak2 ngan member kat sebelah, bukan borak ape pon, aku marah dia sebab dia pakai lipstik mak dia, sib baik bukan kolor merah..spoil sungguh member aku tu, gedik tahap over gitu..

hokay..hokay..staright to the ceriter..merapu tak abis-abis la 

tengah dok tunggu tu, tetibaa....

ade bende sondol-sondol kat punggung aku, apalagik aku pon pandang belakang,nak tgok sapa pulak sondol punggung comei aku ni, lepas aku pandang belakang..korang tau sapa??

pakcik depan umah aku daaa..hangin betul aku, pastu aku pon bajet yg mesti pakcik ni terlanggar kot punggung aku, maklumlah pasaq mlm kan ramai org..aku pon ajak member amik pot depan sikit..konon nk larik dari pakcik tuu..korang tau tak apa yg jadik..

punggung comel aku kene sondol lagikkk..Apalagik..aku pon pusing belakang, rupanya org tua tu jugak..apalagik terus aku pandang muka pakcik tu, aku dah budjet nk jerit dah..lepas org tua tu tgok aku pandang muka dia, ala-ala nk mengaum cam singa dah, terusss dia blah..cinabing punya org tua, bontot aku di rabanya..pegi la cari bontot yg gebu dan mantap, apalah ader kat bontot budak umor 14 tahun..leper dan lonjong jer itu merujuk kepada haku hokay

patutla skrg ni byk sgt kes cabul..kalau dah tak tahan sgt, pi la carikk kat lorong2 gelap hokay.. sungguh biadap pakcik itu, tapi aku x penah la citer kat mak aku, rasa mcm menyesal pon ader sebab tak citer, bukan apa, takut la mende2 lain di buatnya lagi org tua gatal nak mampus tu kan..siapalah mangsa dia lagi??

Cuba ko try raba bontot aku skrg, maunya kene ketuk ngan senduk macam harimau hari tu..silap - silap masuk icu hokay..

Pengajarannya..SILA BAGITAU ORG DEWASA SEKIRANYA ANDA DI CABUL..betul tindakan yg diambil oleh kesemua pelajar yg kene tu..aku SOKONG 100%.., Suka - suka ati jer raba org..mengong betul ...^-^

my Note : Korang penah kene cabul tak? sebab statistik kat dunai ni, nisbah perempuan yg kene cabul adalah tinggi,.Lepas ni,sila jaga anak/adik/kakak perempuan korang..lagik2 yg comei2 belaka



2 comments:

Mama Zharfan said...

pernah kena gak--mls nak ingat--dlm bas, time bas mcm sardin, ada mamat indon sondol2 brg dia kat bdn me, gila geli--mls nak ingat, bodo punya mamat indon

gurucyber said...

apa la nak jadi sekarang ... wanita2 kena hati hati .. belajar la silat ke tekwando ke , karate ker.. kalau ader yg wat tak senonoh .. karate jer..