Wednesday, March 02, 2011

Pemenang Saghuhati - Giveaway Saya Mahu Hadiah itu

Assalammualaikum

Seperti yg di janjikan semalam, entri kali ni nak umumkan pemenang saguhati GA yg telah aisha anjurkan, Kepada semua yg telah menyertainya..terima kasih tuk kalian smua.. ikutkan hati nak bagik semua, tapi apakan daya..budget bulan ni ciput jer ..hehe

hadiah yg di tawarkan ..sila KLIK SINI

setelah seramai 110 org peserta menyertai GA kali ini, maka hanya 3 pemenang saguhati yg dapat dipilih..dan hadiah saguhati itu adalah MILIK..

jap..

japp


jappp

Jom tengok dulu gambo budak kecik ni cabut undi..penuh dengan drama swasta antara aku dgn si kecik ni semalam..hangin hokay..lain di suruh..lain pulak yg di buat..

sila layan gambo jap..



nyaris -nyaris aku tak bertukor ijau..sabo jelah

okay..okay.. tau dah korang pon dah tak sabar nak tahu pemenangnya bukan..Lepas di adili oleh en.Ady..tengok dari belakang jer maka pemenang saguhati adalah MILIK


sila emailkan alamat kalian kat najwwa@gmail.com


P/s : jap lagi umumkan pemenang hadiah utama pulak..sila tunggu jap yee..

10 comments:

Fadzillah Kamarudin said...

tahniah tuk pemenang...

nadiah said...

alhamdulillah saya menang...

saya dah email details..

miz ruha said...

congraz pd pemenang,,,
nama sy xde,,,

Hana Kirana said...

tahniah

najwa's said...

bestnya dapat hadiah :)

kakyong said...

ALhamdulillah... kali ke2 dpt hadiah dari Aisha... ;)
terima kasih Aisha

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

tahniah tuk semua pemenang!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hehe kak yong menang lagilah.. tahniah pada semua pemenang

kak long said...

ingat kaklong tadi...
rupa nya kakyong..huhuhu!!!

Nia said...

hebat! tahniah untuk semua pemenang!