Wednesday, February 16, 2011

Sedapnya Eskrem tu..

Assalmmualaikum

Salam malidur rasul semua, harap masih tak terlewat nak wish kan..hehe..semalam ader sesiapa yg pegi berarak??, kami dok umah jer, jalan-jalan pi pasar raya pastu selawat kat rumah lepas zohor, 3 beranak jer..

tu yang malas kalau pi pasar raya, mesti ter"shopping " gak..tengah bulan pulak tuu..takpe laki aku banyak duit.. kalau ikutkan malas juga nak pi, tapi sebab ada org mengidam nak makan eskrim sedap..so layan jelah kan..

sebelum pegi shopping, wajib bawak budak kecik ni ke playgroud
kalau tak maunya nangis meraung..

khusyuk tu beb..
entah tau ke tak main mainan ni..layanz jelah


sempat lagi bergambo..hehe 


bila dah masuk shopping area..
aku menyesal jap sebab bawak dia lalu kat area yg ada upin ipin ni
hangus gak Rm30 tuk beg ni..hehe..mak ko kedekut tau tak


besor beg dari orangnya..
huhu..asal ko happy nakk

untuk aku pon ader gak
sebijik jam..jenama tutt...tutt..hehe
bukan apa, takut korang cakap aku riak,eksyen,menunjuk....lalalaa
kalau buh brand jam ni..


inilah yg sebonarnya nak dicari kat shopping kompleks 
encek Ady nak eskrem La cremeria, dia teringin la sesangat
dia ckp bila makan eskrem ni, memang masyuk rasanya, kalah rasa eskrem conetto
eskrem ni ada kacang almong tau, besor..besor almond tuu
Ingatkan boleh tahan seminggu la eskrem ni..jangan harap la
harga RM15 hinggit lebih je..
TAPI
rasa keenakkan eskrem ni, memang heaven
btw, sedappp mcm eskrem BR (bagi aku la kan) ikut tekak masing2


bila dah makan..dah minum..dan main..dan waktu utk  tidur la
3 jam dia bantai tidur tadikk
nampak sangat anak ibu ni penat..



P/s : seronok meluangkan masa dgn hariz skrg, hariz dah pandai tanya soalan kat aku"bu..sapa tu", "bu..buat apa" , dan paling buat aku tak boleh tahan..."bu..bayar"..sabo jelah anak ibu ni..

entri auto publish lagikk






3 comments:

ardinihumaira said...

eskrim! nyum!:D

shila ariff said...

wah...dapat rembat beg upin ipin.... ~lalala~...budak2 mcm tu le...hazim plak dapat rembat beg ben 10 seblm ke KK bln lepas...hehehe...

p/s: utk anak2 kan...

Suziey Ahmad said...

yeayyyy kt pn suka giler skrem tu..texturenya tu yg mkn je yg tau.xleh nk describe..ekekek:D

bole lagi hariz dok dlm baby seat troli tu ek..hehe..kt xconfident la..