Friday, April 29, 2011

4 kemenangan lagi di bulan april

Assalammualaikum

lama dh tak update entri kemenangan kat sini, huhu..kekadang tu nk publish..alih-alih terperap gak..kat sini ada beberapa contest/ga yg telah dimenangi, terima kasih kepada penganjur yg menganjurkannya, moga hadiah smpai dgn selamatnya...insyaAllah, moga ada lagi rezeki yg menanti lepas ni..amin

menang kat blog melia
hadiah : voucher makan


menang kat belog pick a dress
hadiah : voucher diskaun baju

macih ya Nana sebab sudi inform
tahniah juga kepada nana dan semua pemenang yg lain


yg ni pulak, menang contest dari shakido..harap2 sgt dia received email aku yg baru di send mlm tadi

menang kat blog shakido
hadiah : wang tunai/topup rm30


dan yg seterusnya..cehwahh mcm la byk sangat..hehe
menang FM Irma di london

menang kat belog irma
hadiah : FM dari london

p/s : alhamdulillah rezeki, amat bersyukur dgn setiap rezeki yg di berikan..dan korang semua jgn lupa join lucky draw yg di anjurkan oleh aku yer, lucky draw tamat pada 24 may 2011...


3 comments:

Azlina said...

rezeki ari jumaat..tahniah kak

Anonymous said...

tu dia..aku rasa ini lah result contest yg aku nmpk
yg aku ingt pick a dress je sebab nama aku ada sekali hehe ingt ko alert
xpe nxt time klw nama ko ada naik aku inform

Lelord said...

tahniah2...