Wednesday, April 27, 2011

tgok 8 kali pon aku gelak gak


Assalammualaikum

cisss astro, walaupon umah aku takde astro mustika, tapi aku nk habak mai yg aku dpt gak tgok maharajalawak walaupon gelak lambat skit dari org lain..hehe..jgn mara aaa..

eceli dah tgok video dari kumpulan JAMBU hari tu, mmg lawak dia kali ni sgt release tension la..yelah keje 8 jam..balik tgok video dr kumpulan maharaja lawak mmg layan la wey

JAMBU..every week pakai pakaian kolor pink..

yg ni pon aku respek la..nabil.. tapi sebab byk sgt kes -kes sosial di tu...hmm..spoil la

nak buat lawak mmg bukan senang..semua tu amat - amat memerlukan pemikiran yg kreatif..agak-agak korang, sapa boleh menang ya maharajalawak tahun ni ya..

kalau korang nak tau, lagu yg nabil dok nanyi tu adalah nyanyian dari penyanyi bruno mars..layan beb

p/s : vokal dia mmg sedap dari justin bieber, seyes..

6 comments:

maszmadi said...

hm, kat opis ni ada kawan sebelah dok rajin download video maharaja lawak nie.. masz tumpang tengok n tumpang gelak jerk.. haha klaka kan dorang...

Ardini Humaira said...

hehe tu la pasal kan lawak btul ;)

Khairil said...

memang kelakar gila ML ni...best...tapi sy tgk kt youtube aje....x ambil pakej Warna..

Achahani said...

hem aku tgk dlm ni pun aku gelak weh. kehkehehehe...

Nana said...

heheh aku langgang astro mustika
semata2 nak tgk maharaja lawak la..
mmg tunggu2 ari jumaat

cikpuanhady said...

hehehe..me memang dah kena pelaris maharaja lawak dah..pasti tertunggu..

Blogshop kami :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Belog kami :Notre Belle Histoire