Tuesday, April 26, 2011

dah 4 bulan lebey..baru la ni nmpk batang idong ko..


Assalammualaikum

aku sebenornya dh nyampah skit dgn Nuffnang ni..seyes..hehe..yelah kan, org lain hupdate semingu sekali pon dapat BE..aku ni hah, satu hari kekadang tu smpai 2 entri..hehe yelah tuu..

aku dh siap- siap nk pasang iklan lain kat belog ni..tup..tup..aku dapat seketol BE semalam..emm..tau jer aku dh nyampah dgn dia..terus di pujuk nye hati aku yg berdarah terluka ni..kihkihkih

patutlah aku nmpk asyik dok berjoger-joget jer iklan hypo tu..rupe-rupanya, ader org kesian ngan blog ikan bilis aku ni..takpe..takpe..org bagi aku amik lah kan..

bukti BE baru seketul tahun ni,,seyes kedekut tol nuff skrg ni.. nak masuk bulan 5 dahh..kedekut nyee..kamoo..tapi takpe..tocey..tocey..jangan tamak esah oiii..nanti buruk siku..hehe


pembetulan yer..bukan 3 tapi empat nak masuk lima...pasni mcm nk berjinak-jinak dgn iklan lain pulak..Bolehh????

P/s : aku tak giler duit, tapi giler makan..hehe

6 comments:

Miza Yusof said...

TAHNIAH KAK AISHA :)

Adyshariz said...

ala miza..baru jer seketoll..miza punya mesti dh banyak kan..hehe

zahidah dihaz said...

tahniah dapat BE...saya pun tengah berkira2 nak tukar jugak...slowlah nuff sekarang ni...



New Entry: Majlis pertunangan

Ashraf Muslim

Wansteddy Tales said...

Yeshhhh! naiknya BE barulah smgt nk berblog tu berkobar kembali kan. wan punya blog, bila BE ada, cash xnk naik. BE xde, ada2 pulak cash mencanak naik. xfhm btl... smpai skrg nuffnang ni mcm misteri bg wan hohoho

mummy_ayu said...

sama la kita..ayu pun baru dpt BE baru semalam..hrp kekal lama la...

LidaRahim said...

btoilar LR pon rasa2 nak cari penaja baru.. BE langsung tak penah dpt.. huwaaaaa