Saturday, April 30, 2011

Menang GA 11 siri 11/11 - dari belog shaizhar



Assalammualaikum

beberapa minggu yg lepas, aisha ada join GA dari belog shaizhar, sebanyak 11 GA yg di langsungkan selama 11 hari, ada yg sempat dan ada yg tak sempat nk di join..


dalam 11 GA yg dianjurkan oleh shaizhar, aku dpt menang 2.. itupun mmg rezeki sangat rasanya, sebab peserta yg lain memg hebat-hebat belaka..seyes sgt rajin mereka itu, yelahkan... satu GA di buka hanya dari jam 11 pagi sehingga 11 malam, aku pulak jam 9malam baru boleh bertengek kat depan lappy, sebelum tu mmg tak dpt ler jawapnya..jadik +- aku ader la 2 jam nk menyiapkan entri kreatif..tapi mmg payahla kalau nk perah otak selama 2 jam, mau jem otak aku..hehe

antara kemenangan adalah dari penaja GA11 siri ke 4

 GA 4 cik zunete
hadiah kad dan book mark
best entri KLIK SINI


dan kemenangan kedua yg tak disangka adalah dari GA 11 siri ke 11 iaitu ada 11 hadiah tajaan shaizhar sendiri..wah..memang best sungguh la..akhirnya dpt gak 

nak tgok entri yg kreatif tuu
sila KLIk SINI

hadiah yg di berikan
Buku masak memasak
ole - ole dari PD, Melaka, Singapore, Sabah

Nampak tak hadiah di atas tu
hehe..itu semua aku yg punya..
alhamdulillah..rezeki..rezeki
tq Allah - dgn rezeki yg di beri
tq hubby - kerna amat memahami
tq hariz  - kerna tak byk karenah dan baik sekali

insyaAllah, moga ada rezeki lagi lepas ni..alhamdulillah..tq allah..

p/s : balik kampung...balik kampung...makan ikan patin?..huhu..layann


2 comments:

fieda said...

tahniah..bestnya...skali dapt 11 hadiah dari shaizhar...saya sempat menang dua siri jer...

cikpuanhady said...

tahniah dear..aku takdan nak join ga ni..huhu..

ha, ada pasal ko kat entri ni..ekekke..

http://www.ceritaindahkami.com/2011/05/bloglist-belle-of-month.html

pastu hadiah utk the best entry tu belum dipos lagi tau..huhu..

http://myapeapeaje.blogspot.com/2011/04/buat-pemenang-cute-baby-best-entry.html