Thursday, March 24, 2011

Menang saguhati contest Raflessia Collection !

Assalammualaikum

Alhamdulillah rezeki lagi, terima kasih kpd azimah kerna menganjurkan contest ni, syukur sangat2 dengan kebahagiaan yg diberi oleh Allah swt..


nak tengok nama pemenang yg lain...sila KLIK SINI

ada 13 orang pemenang yg dipilih, akhirnya melekat juga kemenangan melalui cabutan bertuah,bukan senang tau nak menang macam ni.. suka tgok bila Nana dan cute mum slalu menang bab2 tuah ni..lagipon rezeki masing2 juga kan, tak kuasa nak jeles..jeles tau...

p/s : hari ni, semua entri auto publish tau..ekehkehhh..macam selalu laa

Nurkilan

6 comments:

yatie chomeyl said...

tahniah :)

jom join GA ni pulak http://yatiechomeyl.blogspot.com/2011/03/siri-ke-4-hobi-chomeyl-membaca-novel.html

eima said...

tahniah dear ... hari2 ade je rezeki ek ...

Cik Nani said...

saya pon baru menang cabutan bertuah yg blogger buat..hehehe bertuah sgt rasa kan

btw, follow this blog =)

Wan Hafisah Collection's said...

cet..auto publish rupanya. haram tertipu. ekekke..
takpela sha. ko kan pekerja dedikasi tak mcm aku..

oohh...
ohh..

aku dah pos ok..
sekian terimakasih dtg gedik2 dkt blog aku.

Axieda'great said...

ade gak la menang...
saye ni bab tuah2 ni memang jauh la
slalu sipi2 je
huhuhuhu

zahidah dihaz said...

tahniah....


New Entry: Tarikh mengundi bagi Negeri Sarawak