Monday, March 21, 2011

Alhamdulillah Menang 2nd place "Giveaway 3 Sponsor"

Assalammualaikum

Alhamdulillah, nampaknya ada rezeki aisha kat contest anjuran en.eqbal..tahniah juga diucapkan buat Deqlis dan MamaZharfan.. kalau korang nak tau keseluruhannya ada 12 org pemenang yg dipilih..baik sungguh hati penganjur GA ni..


terima kasih juga kepada ketiga-tiga penganjur yg sudi menganjurkan Giveaway ini, keputusan sepenuhnya ada DISINI. dan


Entri yg memenangi tempat ke dua ada DISINI..yeye..horay..

P/s : ada sapa2 nk share coklet tu dgn kita ker?..hehe

10 comments:

Nana said...

tahniah...
ko mmg terer wat entry kreatif ni kan
sama geng mcm mz

iZzuDdin said...

best nye...nak2!!hehe

b a m b a m ' s said...

bertuah sungguh lar akak nie kalau contest utk entry terbaik..heheheh..nak menuntut nie..! kekekeke

cikpuanhady said...

tahniah dear..nak..nak..ekekke..

Jom skodeng :Notre Belle Histoire

Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Adyshariz said...

macih nana..ada juga kekadang tak menang, ikut penganjur juga..tapi aku still tak boleh lawan ko..hehe

Adyshariz said...

izz..jom2..macam ceklat sama2..

Adyshariz said...

bambam..hehe,nak menuntut ngan akak?? akak pon baru belajor dik..takat sikit2 boleh ajer..

ummu muhammad said...

kami nak!

tahniah sya!

nanakimie said...

tahniah sis!thanks singgah blog nana:)

[-suziey-] said...

tahniah..alhamdulillah rezeki :)