Thursday, March 24, 2011

Terima kasih sall dan Abg Charlie di atas hadiah kalian

Assalammualaikum..

Terima kasih khas untuk sall dan abg charlie kerna sudi memberikan hadiah tuk aisha, hari tu kan harijadi sall yg ke tut..tuttu..tuuuuutttt...hehe, dia ada bagi hadiah untuk sesiapa yg komen kat entri dia pada 15 Mac lepas..

seramai 16 org telah mendapat hadiah yg comel dari sall..sronok kan kalau ramai blogger buat macam tu..berduyun2 org akan singgah ke belog kita..haha...sila jangan tamak esah oii

nak tau sall bagi apa??..klip kertas yg comel..

terima kasih juga buat abg charlie(shahrin) kerana sudi memberikan hadiah dari Mekah... alhamdulillah..tahun ni ramai yg mengerjakan Umrah..termasuklah suziey dan suami, moga lepas ni turn aku pula..insyaAllah ada rezeki..


Ni gambo si kecil jadi model pagi tadik..belum mandi lagi dah sibuk ngan kopiah ni
walhah..bukan utk dia pon..alahai la anak..

P/s : minggu ni berharap sangat tidak ada perkara2 yg menyedihkan..huhu

4 comments:

Nana said...

bezzz dpt adiah

mummy_ayu said...

hadiah ayu pun dah sampai dr sall tu..lum buat entry je lagi...

Nia said...

ala,..comel sangat! saya pun suka klip tu..simple tapi sgt menarek.

cikpuanhady said...

tahniah..memang comel klip tu..cute je..

Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Jom skodeng :Belog Kami : Notre Belle Histoire