Saturday, March 26, 2011

Kerja la hari sabtu..huhu bosannya

Assalammualaikum

lepas sekian lama aku tak pernah kerja hari sabtu..pada hari ni, aku  kene lah kejeee..aisey, mood kelaut laa pulak, this week mmg bebanan kerja terlalu banyak..bila banyak keje ..aku bising,bila takde keje pon aku bising..ahakkssss,nak buat camner, aku hanya manusia biasa..ceh..ceh...cewahh

apalah agaknya dibuat oleh encik Ady ngan hariz kat umah sekarang yer? makan? tidor? pusing2 taman? makan lagik? atau pi shopping..adehhh, malas nk pikir..selagi tak tutup mata, kerja..kerja..kerjaaa..

aku ikhlas ye kerja, seyes...kihkihkihh



nampak!!..nampak!! kejer tangah banyak ni yer..hehe..yeke???


p/s : pukul berapa la aku nk balik ni??



4 comments:

amiey lee said...

hehhe kta keje..tapi sabtu malas nk wat keje..tgh siapakan brg2 hadiah tuk dipos ..hahahahaha

r|nA @ ja|j|na said...

same²lah kite bekerja dgn jayanya di hari sabtu ni ye, ekekeke..mood mmg kalut kalau kene kerja hari sabtu ni,mencik..

LyNn'Azlina said...

tak best kejer ari sabtu..org duk rilek2 jer...

kakyong said...

sha,
kerja apa ni... wayar, suis + brh elktronik... erkkk..