Wednesday, April 13, 2011

2 Kemenangan GA di bulan April

Assalammualaikum

Syukur Alhamdulillah, terima kasih kat cikpuanhady dan  Fadzillah Kamarudin kerna sudi bagitau yg aisha menang GA semalam...hehe.. lup u bebeh..muah..muah..muah.. kihkihkih..

Kemenanangan yg pertama adalah dari belog http://fayadrahim.blogspot.com.. GA di namakan sebagai SUKA DUKA TAWA...huuh..best betul tajuk GA cik fayad kan

nak tgok pemenang yg lain KLIK SINI tau

kemenangan yg kedua, "Posing with your love one GA"....dan GA ni anjuran dari zura, Alhamdulillah, masih jua rezeki aisha dan hariz, suka sangat bila menang mana-mana GA dan contest..lagi-lagi yg melibatkan gambo aisha dan hariz..hehe..seyes tak penah menang wey..

nak tengok senarai pemenang yg lain, sila KLIK SINI

menang No 3 dan amat2 bersyukur sgt..hehe..terima kasih ya zura dan kesemua penaja GA ni, moga murah rezeki kalian..amin

P/s : cik abg cakap, kenapa lepas senaman pon, hanya jari-jari jer kurus, muka still bulan lagik? hehe..nk perli aku ler tu...aku kan suka mengadap lappy mlm2...


8 comments:

Axie04 said...

I X MENANG
HEHEHE

Nad @ MamaZakwan said...

murah rezki :)
tahniah!

putrifayad said...

hehehe..
tahniah ye..:)

Wan Hafisah Collection's said...

amboi ko sha! mmg kaki contest!!
syabas pada ko!
berusaha lagi pada aku yg mls nk join contest tapi nak menang aje!

ahahhaha

kak ina kl said...

tahniah sebab menang..dah rezeki kan

Lelord said...

tahniah...weii ade lagi arr

http://nurulwordspartwo.blogspot.com/2011/04/awesome-birthday-sweet-moment-contest_13.html

cikpuanhady said...

tahniah dear..

Blogshop kami :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Jom skodeng :Belog Kami : Notre Belle Histoire

Adyshariz said...

macih semua..rezeki Allah swt bagi.amat bersyukur sgt2..