Tuesday, April 12, 2011

Sudah Jatuh cinta dgn Ashraf Muslim..

Assalammualaikum

seyes aku dah jatuh cinta lagi..kihkihkih...dengan sapa? sapa lagi kalau bukan dgn mamat ni..ehemm...bukan jatuh cinta sampai nk ajak jadi boypren tau, tapi jatuh cinta dgn peribadi beliau sekarang..nak tau kenapa??

sebab di sekarang sudah berubah menjadi manusia yg mendekatkan diri dgn Allah swt..sangat terharu dgn langkah yg diambil..

antara kandungan artikel beliau dlm majalah i

“Saya berharap suatu hari nanti industri perfileman kita akan berubah. Dengan menggunakan teknik-teknik tertentu dan beberapa idea lain, mungkin adegan-adegan di tempat tidur dan rogol misalnya dapat dihindarkan. Walaupun kita tidak menunjukkan secara detail, tetapi dengan kepakaran yang kita ada, mesej yang ingin disampaikan kepada penonton sampai, tanpa perlu mengheret pelakon melakukan hal-hal yang tidak selari dengan kehendak agama.”

artikel penuh ada DISINI


aiseymen..sangat manis bila di lihat lama - lama
hehe..tgok jer..bukan buat ape pon kan..


Ni lah Biodata Ashraf Muslim

NAMA KOMERSIAL: Ashraf Muslim
NAMA SEBENAR: Mohd Ashraf Muslim
TEMPAT LAHIR: Teluk Mas, Melaka
TARIKH LAHIR: 19 September 1981
STATUS: Bujang
TINGGI: 180 sm
BERAT: 67 kg
KERJAYA: Ahli perniagaan, pelakon, pengacara
KELUARGA: Anak sulung daripada tujuh beradik
PENDIDIKAN: Diploma Pentadbiran Perniagaan (Kuala Lumpur Infrastructure University College)
TELEFILEM/SIRI: Impian Illyana, Manjalara, Impak Maksima, Lagu Cinta Kita, Anumerta, UP: Hati, Rumah Depan Sebelah Kedai, Puaka Niyang Rapik, Yusuff, Ilusi, Pasukan Gerak Marin, Dari Mata Ke Hati, Jangan Pandang Belakang (siri)
PROGRAM TV: Shifa, Gadis Melayu 3


P/s : bila tgok muka dia, teringat boypren zaman cinta monyet dulu..kihkihkih..nama pon monyet kan, dgn sapa la dia kawen skrg?? lalalaaaa


7 comments:

Axie04 said...

MEMANG SUCI MURNI LA MUKA DIE NIE
TENANG JE TENGOK MUKA DIE

ardinihumaira said...

dni nak tumpang jatuh gak hik3

Wan Hafisah Collection's said...

getik gediknya ko sha. ada hati teringat dkt pakwe lama.

tpi kan ensem gak asraf muslim ni kan. hahhahhaah. aku pun sm getik dgn ko!!

fyda_ibrahim said...

fyda suke gak dgn ashraf muslim ni..
sejuk je mata memandang.. ;))

Zaidah said...

sokong ngan sha....sekarang nie asraf semakin ganteng...comel aje...klu berlakon pun ambik watak yang baik2 aje...pastu hari tu ade kuar dalam program AQ...comel aje

oranglidi said...

buah hati pengarang jantung saya ni....jangan ambik..hehehhe



New Entry: A PERFECT GIFT | PEN?

ANA FARHA said...

saya tak jatuh cinta dengan dia.. tapi saya minat kat dia.. :D

minggu orientasi UBM - mari berkenalan