Thursday, April 14, 2011

Menang Awesome Birthday - Sweet moment Contest ' Best Entry ' WINNER.!

Assalammualaikum

Alhamdulillah..rezeki tuk aisha lagi, kali ni menang best entri kat belog http://nurulwordspartwo.blogspot.com
seramai 6 org pemenang yg dipilih, tahniah juga kepada 6 org pemenang yg lain, tak sangka sudi juga juri memilih entri aku sebagai pemenang, dpt no 5 pon dah bersyukur sangat...terima kasih penganjur

Nak tau pemenang yg lain KLIK SINI ya

Hadiah yg dimenangi sudah di bungkus, tunggu nk pos ajer, wah! pantas betul cik penganjur kita ni, dan entri yg telah memenangi contest itu ada KAT SINI




Tahniah juga pada NANA, hadiah utk peserta terpantas..tahniah wey..hadiah tuk damia tu..hehe

P/s ; bila kejer bz ya amat, hanya layan blog korang guna hengphone cap ayam aku jer..dah balik umah, pastu dpt ngadap lappy..memang hilang tensen..hehe..lagik-lagi bila dpt baca belog korang dan komen..

5 comments:

Nana said...

tahniah beb
kena menuntut ngan ko plak lepas ni hehe

Sidratul Muntaha said...

wei..
workout weih..
mlm2 lyn lappy jer..
tu yug jari jer kurus!
ahahaha

Mama Hanim said...

tahniah ye best tu.. murah rezeki kan..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

wah dapat hadiah..best ne.. da lama tak menang hehe

nurul_anwar said...

hehehe..tahniah ye..mmg blut siap2 utk maintainkn ke misteriannye..huhuhuhu