Friday, April 15, 2011

Nak Iklan Percuma


Assalammualaikum

Korang nk tak kalau ada blog iklankan belog korang kat belog dia secara PERCUMA..kalau nak sila KLIK SINI tau.. segmen ni adalah sumbangan dari encek Pejal


Manalah tau kan, lepas ni traffic ke blog korang mendadak naiknya..untung2..nuff boleh kasik BE.. hehe, tapi aku dah tak kesah dgn nuff ni..kekadang rasa mcm bias pon ader..huhu..pendapat dari blogger cap ikan bilis gred C, khas tuk cik nuff..

P/s : jangan mara aaa

4 comments:

oranglidi said...

nuffnang agak slowlah sekarang ni kan kak....



New Entry: COUNTDOWN

sumpit said...

nak beriklan kat sini boley

Anamarza said...

Salam perkenalan..biasa la nuffnang ikut nasib la kan nak dapat BE ni

Adyshariz said...

orang lidi..seyes slow .tapi ader je yg laju dpt BE

sumpit..boleh ajer..nk iklankan apa yer? hehe


ana..betul tu..sokong la statment awk