Tuesday, March 08, 2011

Hadiah dari Shakido dah sampai TAPI..

Assalamualaikum

Terima kasih shakido di atas kehadiran hadiah mu itu..hehe suka-suka, sebabnya aku kan jarang - jarang menang FM, skali bila dah dapat FM cantek n menarik dari langkawi, apalagik mestilah aku wajib suka kan..lalalaaa..moga murah rezeki lagik..amin

jom layan gambo hadiah dari shakido


suka bila tengok hadiah hasil bercontest dlm blog, tapi hati masih dok musykil..mana pi cek nuffnang aku, org lain punya dah sampai, awat aku punya belum lagikkk...ahaaargghhh...MANA cek aku??..

masih menghitung hari duk tunggu punya tunggu cek nuff aku....sob...sobb..jgn kene songlap dah, walaupun bukan ribu raban, tapi lepas la takat nak belanja en.bucuk pi haneymoon kat hotel 5 bintang..ngheeheee

P/s : balik nk check peti surat lagi..harap-harap ade laaaa

3 comments:

ardinihumaira said...

dni punya baru sampai semalam.. InsyaAllah sampai minggu ni ;D

r|nA @ ja|j|na said...

wah, bestnye ade org nak dapat $$ dari nuffnang..rina punye tak mebiak² pon, statik camtu ajelah earning..

KiD said...

waaaahhhh.. dah dapat hadiah yea?? bila kid pos ek? hehehe.. (wat lawak jap).
anyway, hope suka FM tu.. ole2.. :)
jangan lupa terjah Makan Minum Pembuka Selera | Blog Makan Minum Anda...