Wednesday, March 09, 2011

Hadiah GA dah di pos TAPI

Assalammualaikum

Alhamdulillah, semua hadiah kemenangan korang dah di pos semalam, so, sila tunggu dengan sabar ye cik dan puan-puan sekalian..hehe

TAPI
masih menunggu seorang lagi pemenang saguhati iaitu mama dhia, kalau malam ni still takde respon, esok aisha guna khidmat en.random utk buat undian..kan..kan.. btw, aisha dan komen dan tinggal jejak kat chatbox..harap mama dhia sedar..cepat-cepat sblm bagik kat org lain

semau hadiah di balut dgn rapi hokey
aku kan rajin ya ammmatttt..!!

kesemuanya ader 5 bijik..
yg ke enam kene tunggu mama dhia respon


samapi malam ni jer tau..
pastu..aisha let go ke org lain
novel keluaran creative enterprise


P/s : hari keje yg sangat bz, 
selagi system CMMS tak siap..jgn ko mimpi nak honeymon esah oiii


5 comments:

umiliza989 said...

xsabar nak tunggu...mana tau ada cabutan balik...

eima said...

wahh mesti tak sabo sape yg bertuah tu kan

Wan Hafisah Collection's said...

Bagi i, i tak kisah! Bg je, iikhlassss i ckp ni.

hikhik..

.:mama dhia:. said...

sory sangat2..x perasan sangat.... mungkin rezeki org lain kot.. x pe.. redha jer la..bukan x sudi tp betul2 x perasan...

fyda_ibrahim said...

dh terima hadiah dr pn aisha.. tq so much..