Thursday, April 22, 2010

BEN ASHAARI dah TERJAH SINI


Salam...

Hari ni tersenyum melompat - lompat lagi, sib baik org tak nampak.. kenapa? sebab Blog ibu hariz SUDAH di jelajah oleh BEN ASHAARI..


Ni Komen beliau :-
Fuhhh...berseriiii ... blog IBU HARIZ ni .. pemiliknya tinggal di Rawang , kan ? hehehe... Jom baca latar belakang blog ni dulu ..

" Blog ni di beri nama Adyshariz coz of.. Ady nama manja hubby, Sha nama glemor aku N .. tuk our son , Azry Hariz.. maka tercipta lah blog ni..

A story to remember.. penting ni.. sb banyak sgt story utk di ingat.. so this is it.. kalau suka anda baca..... tak suka tak leh nk adjust dh..kalau skru senang je nk adjust...kalau la..

Kenangan.. dan cerita.. of cos tak bole di pisahkan.. tak tau la org lain.. tapi aku kekadang sentimental rock gak..kui3, banyak citer utk di kongsi.... banyak ker? adela skit.. "

Haaa... tu sedikit kata kata yang aku amik dari blognya ... Banyak lagi...wooo ..kalaulah dia tanya aku.. blog dia ok ke tak ? maka jawapan aku ...ok cuma panjang berjela ke bawah ...

Cuba ringkaskan .. buang yang tak patut...loading kena pantas agar orang tak boring tunggu ...hehe.. tu idea jer .. apa pun terpulang ler.. kan kan .. jgn ikut sangat cakap BEN ASHAARI ni .. hehe.. OK ..cite banyak tamooooooooooooooo .. jom jommm masuk blog IBU HARIZ ni... jgn lupa bawak ole ole yer ... >>
A STORY TO REMEMBER

Compfirm la malam ni tidur dalam senyuman..... la..la..la

TERIMA KASIH BEN ASHAARI sebab sudi bertandang ker sini..

4 comments:

AishaAminudin said...

terima kasih...terima kasihh.. fuh macam menang anugerah pulak rassanye

sall said...

bengangnye...aku yg dulu buat story ni, asal ko yg dapat dulu....ini x adil...Ben Ashaari tolong...

Zaidah said...

tahniah semoga lepas nie blog a story to remember akan up trafficnyer...

AishaAminudin said...

sall : lepas ni BEN dtg umah awk pulak.. dont worry ke babe..
zaidah : traffic dah up n follower dah ber+++.. hebat btul penangan BEN ni kan..