Tuesday, November 09, 2010

Tensen + Dapat Hadiah lagi + Citer Klakor


Salam

Cerita Pertama...
Tajuk : TENSen (tension )

2 ke 3 hari ni tenet slow giler.. naik hangin aku kejap, sambil cakap sorang2.. bila time soh bayar..berduyun-duyun sms bagi aku, lambat skit bayar.. mulalah ugut nak potong line.. cis bedebah betui tokey **** ni..

pada yg belum aku terjah untuk lucky draw anak ayah..harap bersabor dgn tenang..tarik napas pepanjang.. nk bukak satu blog pon blum tentu boleh loading, ni buat entri pon pakai org lain punya beruk band.. nasib la..

aku tau diorang nk suruh aku upgrade sampai ratus gigabyte..baru laju kot beruk band diorang ni.. takpe..takpe.. nanti kau..aku tukar yg lain.. hilang satu costumer, baru padan muko..

Jadi terpaksalah aku buat 1 entri 3 cerita..kira macam buy 2 Free 1 lah..haha..layan jelah ye..karang tak update tak best pulak..

Cerita Kedua..
Tajuk : Dapat Hadiah lagi (Follower ke 100)

okaylah, nak citer ni hah.. ada dpt comment dari BLOG wanazcraft ni, dapat jadi follower yg ke 100 leps masuk Giveaway dia - 2nd GA (6-12th nov 2010)

Hadiah menarik yg akan diberikan pada pemenang GA

3 biji purse yg comei, sorang satu jer... jadi Aku menang Follower ke 100 pon alhamdulillah..rezeki beb.. tapi tak tau apa mende hadiah saguhati tu lagi..takpe janji aku
suka...suka..suka..sapa nk bagi kan..

Cerita Ketiga..
Tajuk : Cerita Klakor

Tadi dapat email klakor..hehe..layan jelah gambo bawah tu, pastikan anak korang tak mendapat idea nk tulis camgini ye..sesak napas korang kang..
haha..amik ko..tak tau lah betui ke dak..kalau betui maunya pening pale cikgu tu..
sabo jelah...


7 comments:

Unknown said...

cantik la hadiah tu..

Zaidah said...

idea ade tapi tak logik...hahaha

feltralicious said...

jgn risau, biarpn hadiah saguhati u masi lg layak utk ikut contest 3 pouch tu yer

ardinihumaira said...

wow! cumelnya.. tahniah tau:)

Lelord said...

wahhh best2...chumel sgt

eB ezrin said...

ha ha ha, yg last tuh mmg funny...

congrats eh?.... ;p

Faryza said...

ha ah...dasar syrikst berukband mkn duit kn...
habis poning cikgu tu