Saturday, November 06, 2010

Thanks ya sis..cantik beg itu


Salam

Selamat bercuti semua.. and happy deepavali pada yg menyambutnya, ada yg makan tosei Free ke hari ni..hehe.. selamat menjamu selera ya..

Ada orang TAG aku dalam FB, ingatkan gambo apa..rupanya my sis ada belikan beg utk aku..haha..happy la plak.. sebab dapat beg FREE

walaupun tak penah menang dalm mana2 contest or GA yg bagi bag free.. takpe bukan rezeki aku.. dah sah dan nyata.. bag di bawah its mine!...hehe.. thank dik.. muahhhaaa...

ni je picture yg ada..esok baru nk balik umah my mom.. tuk check yg actual..hehe..horayy


sebab2 aku rasa kenapa dia bagi beg ni??

1)- dia belanja sebab maybe hubby dia baru je dpt keje baru yg gaji memang marvelos..ekk
2)- sebab kakak dia ni nk dapat bonus bulan depan, dia bodek la..oooww
3)- hari tu ada org bayar utang dia balik, lps menghilang sekian lama..sape ye...?
4)- hadiah hari jadi???... x mungkin sebab mak aku pon dpt gak
5)- or ....!! tah la


rezeki tak di sangka minggu ni, banyak yg sudi memberikan hadiah dan anything yg FREE..Alhamdulillah rezeki, yg pasti kalau kita bermurah hati nk give something kat seseorang, insyaAllah perkara yg baik itu akan berlaku pada diri kita juga, Aku percyakan KARMA dan takdir Allah..

buat baik di balas baik... dan buat jahat..
dont ever think that side okay.. hehe


selamat bercuti semua..

P/s : tadi bawak hariz pi cucuk 18 bulan punya injection, hope dia okay.. esok nk pegi air tejun..harap2 no problem.. insyaAllah

3 comments:

ekinashikin said...

bestnya dpt beg free..hihi

Lelord said...

ekekeeke best2 lebih2 lagi free kan

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mmg best dapat handbeg free!!!!!!!!!