Monday, March 28, 2011

Menang "Dunia Ayu first GA"

Assalammualaikum

Salam pagi isnin semua, amacam hari ni, ader mood kelaut ker hape? Aku macam biasa jer, cuma semenjak dua menjak ni rajin skit la buat keje, aku tekad skit la, time kejer aku kerja, time dok umah aku berbloglah..hehe

Alhamdulillah, masih ader rezeki aku menang GA lagi, kali ni dari "Dunia Ayu first GA", tahniah juga pada tiefazati, dan macih dik kerna sudi inform akak, maklumlah..akak ni payah nk mengejor semua GA yg dijoin..kihkihkih..alasan btui..

detail pemenang yg lain ada DISINI

terima kasih cik ayu kerna sudi menganjurkan GA ni...hadiah??? tah tak tau lah aper..tak check pon lagik..org bagik, aku iklas menerimanya..


2 comments:

Fieza79 said...

wahh tahniah...menang GA syok nyaa...dh lama tk join GA tau...malas sokmo...

Zaidah said...

tahniah sha...rezeki tu namanyer...