Wednesday, May 11, 2011

Menang GA Manis2 Madu

Assalammualaikum

Alhamdulillah masih ada rezeki aisha lagi, macih ya nana dan fadzillah-kamarudin sebab sudi menginform aku yg sedikit alpa tentang result - result contest yg di join, selain penat kerja dan letih buat besday hariz aritu..aku tak leh nk online semalam sebab modem tu buat hal, selepas di godek oleh encek Ady..akhirnya dh okay,bolehlah aku berblog dgn senang hati..hehe..macih cayaaanng..i lup uu..more n moreee

mungkin hasilnya nanti boleh dapat adik tuk hariz....hahahaaaaa.....nextttt. ; -)
                                     

kali ni aku menang GA manis-manis madu anjuran http://taufikmaria.blogspot.com




eceli ramai pemenangnya, dan dh nama pon rezeki, aku menang tempat ke 2
dapat la hadiah 
cekak putih tuuu..



lama giler rasanya tak beli cekak rambot, rasa best bila dpt bende yg takde ni..hehe

nak tengok senarai pemenang yg lain



Tahniah kepada semua yg menang..ni kemenangan yg ke 9 bulan may ni
Alhamdullillah
thank you ALLAH swt.


No comments: