Tuesday, July 05, 2011

Naik Pangkat lagikk...yeahh

Assalammualaikum

Alhamdulillah, walaupon aisha sekarang ni jarang online depan tenet kerana kesibukan dgn tugas-tugas harian kerja dan rumah, nampaknya rezeki untuk menang GA atau contest sentiasa ada, minggu  lepas aisha ada memenangi duit dan cenderahati dari blogger yg baik hati. Terima kasih ya



Dan Alhamdulillah sekali lagi , sebab tahun ni Rezeki  aisha dan suami kerna kami di naikan pangkat serentak, YaAllah!, kami sangat bersyukur dengan rezeki yang di berikan.Siapa sangka berkat kesungguhan bekerja dan tekun(cewahhh).. Alhamdulillah, ada rezeki kami...yang penting time kerja jujur/iklas/semangat/fokus.. penting tu beb, maybe sebab tu lately ni aisha sgt jarang ber ONline...sorry ye.. balik keje penat..ingat nk tidur jer..


banyak bende nak cerita, tapi di sebabkan badan masih penat sebab baru balik dari jitra kedah, 3H2M di sana..huhu..best ooo pekena sup utara, hehe...nanti kalau senang aisha update lagi k..

dan

korang semua di jemput untuk memeriahkan giveaway yang akan di anjurkan aisha pada NEXT entri..semuanya gara-gara..banyak FM dari kedah dan keychain dari penang yg telah banyak di borong utk blogger - blogger yg bertuah..ok..join tau..

p/s : Mood utk berblogging ada sedikit peningkatan pada minggu ini, insyaAllah...



6 comments:

r|nA @ ja|j|na said...

alhamdulillah, tahniah untuk aisha & family..

Anonymous said...

WAH TAHNIAH
MOGA SELALU DI MURAHKAN REZEKI
AMIN2

[leily.laily] said...

alhamdulillah...
neway, tahniah both of u.. =)

AishaAminudin said...

terima kasih rina..

terima kasih juga kat nana, amin doa tu jugak.. :-)

terima kasih leily..

nanti join GA aisha tau...

cikpuanhady said...

patutlah tak berupdate..tahniah utk aisha dan suami..

oh ya, ada entri bout aisha..hehe

http://www.ceritaindahkami.com/2011/07/belle-of-june.html

Hj. Dzulkifley said...

Tahniah, untungnya dapat pomotion lagi akak & Abang Yus. Aku ni bila lah lagi, dah 8 tahun tak merasa...Gaji pun ngam2 jejak ke dinding tahun nie..