Thursday, July 21, 2011

Terjebak jugak akhirnya...


Assalammualaiikum

Petang semalam my sis SMS, "long..aku jadik bertunang lepas raya ni...tema nk color pink"..yg sms ni adik aku no 4, maklumlah aku ni kan ahlong...adik ader 6 orang semuanya.....

tup - tup yg adik no 3 pon sms jugak.. " along...orang dh masukkan duit dlm bank RMXXX, nanti tolong buatkan hantaran tema color biruuuu tau"...

wah! kemain lagi korang yer, dah la bolan pose nk dekat ni, masa bila pulak aku nk pegi terawih, pastu sapa pulak nk gentel kuih raya utk mak raya ni..sedap jer korang yer adik - adik ahlong semua..nanti kalau nk buat hantaran, kita buat sama-sama..lagik afdal...kan...kann

dan, aku pon bila dh stress, mulalah nk pegi shopping, tapi time keje lah pulak kan..nak amik cuti tak boleh sebab bukannya emergency..semuanya boleh di settelkan aper..

last-last, aku buka website ...milk A deal dan Groupon..dan terjebak pulak membeli coklat..owhh! harga murah beb..sekotak RM19 (harga asal RM39.50) ..dan ader 35 bijik ketul coklat dlm tuuu, dgn penuh niat yg suci murni, hehe....aku pon membeli coklat ni sebanyak 2 kotak utk dibuat hantaran my sis yg akan bertunang serentak lepas raya ni..insyaAllah..(2 org sekali bertunang) fuhhhhhh

Korang nk tengok promosi dr Milk A deal??? sila KLIK SINI

insyaAllah, tak rugi membelinya






Gambar coklat yg membuatkan aku lagik stress kalau tak pekene sebijik...huhu

Ni pula, kopon yg aku print selepas urusan pembelian selesai
2 kopon untuk 2 kotak coklat..


p/s : nanti dh terima coklat ni, aku share yer..tapi lmbat lagik la bulan 9 karang baru nk order...hehe

psssttt...ader org beli kopon dr groupon nk naik star cruise laa..best tu


3 comments:

@LeenShamsh said...

nmpk best je sha! dahler kite pun suke coklat!

leeya abdul said...

Tahniah!Tahniah! Wah, seronok tu Sha walaupun lemas tak menang tangan nanti. Apapun sesuai sangat coklat tu untuk hantaran. Cantik sungguh. Mengiurkan.

Kasih Ibu said...

nampak pun dah menyelerakan...adik sy pun lps raya nak kawin..boleh juga di buat hantaran yer....