Friday, December 16, 2011

Cedap ke Burger McD tuu??

Assalammualaikum

Sana Sini dok bercerita pasal burger ni..burger ni pulak setahun sekali baru nak tunjuk muka..puas la aku "jet" encik Ady..kot-kot dia nak pegi makan McD..almaklumlah, kami ni sgt jarang layan McD.. kami makan kat pekan Rawang..maklumlah setakat ni, itulah town yg paling dekat

akhirnya..TARAAA
aiskrem wajib beli ..
burger tu PEdAssss kan

Prosperity burger yg besttt
lembab + pedas + besor

encik Ady just makan Double chiss burger jer, sb dia cakap ini burger manyakk pedas, hilang nikmat makan.. bagi aku kalau tak pedas tak syiok lah kan.. siap tambah lada hitam sepeket dan cili sos dalm burger..amik ko..seyes melepuh sekeliling mulut aku...hehe

untuk hariz, of coz happy meal..tup tap tup tap...semuanya Rm38.++...huhu, mahal gak tu, tapi takpe cik suami yg belanja.. terima kasih yang..i lup u, next time belanja lagik tau..

p/s : korang dah makan ker burger ni??




7 comments:

Sidratul Muntaha said...

beb..
moh le turun setiawangsa ke..
gombak ker...
jom ngobrol2..
minggu ni la...(ari ahad ker)
aku minggu depan krismas naik gunung lagi...
huhuuhu...

Anonymous said...

aku sangat lah suke bege ni..
3x makan dah
tp aku xletak sos
sebab aku tak suke nanti rasa dia tak sedap
mkn gitu je
peberet aku ngan amrul ni...

Iela Fazielah said...

haritu hampir nak terbeli burger ni.. tp teringatkan pedas.. xjd...hehe

Anif Abdullah| AA said...

wow sedapnye.. :)

Ummu Ukasyah said...

Sedap kan? Rasa nak makan lagi kalau orang belanja. hihi

Unknown said...

dari tahun lepas.. dok teringin jer.. dpt makan nyer idak.. hehhehe..

sall said...

ko ingat lagi x, last year ko belanjo aku mkn bege ni? tahun ni ada chan lg x?? hehehehe...