Tuesday, March 27, 2012

Terima Kasih Ida Rahayu


Assalammualaikum

Semalam tak sempat nak update apa2 citer, sebab start semalam aku dh attend satu training utk satu jangka masa yg panjang iaitu 1 bulan setengah.. So, tak masuk opis la jawapnya.. kelas sentiasa full dgn jadual yg padat dan sukar.. ;-p

Ahad lepas, aku n hubby ada dpt jemputan dari Blogger friends.. Ida Rahayu, dia buat aqiqah utk adik-adik dia dan birthday utk 4 org adik dia yg lain.. berbekalkan GPS yg hampir membuatkan aku sesat..akhirnya smpai jugak la ke rumah dia..

Pilihan makanan adalah yg terbaik dr ladang...seyes sgt kenyang dan bersyukur sb dpt makan kambing golek yg terbaik..


rainbow cAKE... yg marvelos


my hubby n hariz yg tak berapa sehat



isi kambing yg sedap, lembut dan tak berbau
salah satu faktor aku x suka makan kambing sb ada bau..hehe
tapi, yg ni sangaat sedap

Inilah rupa kambing panggang tu..

curi kat belog tuan punya gambar


kuih yg manis dan sedap gak




Bende ni mmg buat aku jeles dgn dia.. pokok betik kat umah dia ni subur-subur belaka.. aku yg dh berkali-kali dok tanam pokok betik, smpai la ni idup separuh jalan jer... jeles benor nengoknya..

akhir kata dari aku dan family,
Terima kasih ida, aku mintak maaf andai aku dok segan-segan kat ko..maklumlah, sapalah aku ni....hehe

gambar kita berdua... 
biarlah rahsia..hehe..segan ko


3 comments:

TS said...

waaahhh..dapnye tgk cake tu..
best kan kak..jmpe org yg slalu kite beramah mesra dlm ni je.. :)

fieda said...

uiiyoo..kek rainbow tu....mesti sedap kan..

Imaan09 said...

menariknya rainbow cake tu