Monday, August 23, 2010

Senarai Peserta Contest "Kenangan bersama Ramadhan & Syawal"

Salam...



Sila semak nama kat bawah, kot ade yg tertinggal tolong inform tau, maklumlah aku skrg ni pon tak dpt nk berblog time keje, bz ngan projek program baru dpt, nk menyiapkan pon mau pening kepala ni hah..di tambah pulak berpuasa.. pepaham jelah kan...










walaupun tak ramai yang join, takpelah takde aku pening - pening kepala nak memikirkan sangat nak update senarai peserta tiap - tiap hari. Nanti pemenang akan di pilih melalui juri yang lagi BZ giler dari AKu..haha..padan muko sape suruh volenter diri tu..

kira peluang korang nak menang hadiah cerah, insyaAllah.. aku doakan korang menang..fuhh

Kalau nak join meh la, contest tamat pada 31/8/2010 jam 12 tgh mlm..mana lah tau kot - kot lepas terawih nak join sempat lagi kan.






6 comments:

Unknown said...

salam...ayu pun nak join.....tunggu yer..

Mama Zharfan said...

me nak join actually, cuma belum ada idea..tak tau nak tulis /pilih kenangan mana yg menarik..

Tercipta Untukku dan Untukmu said...

huhu nama saya tkde..
hehhee baru join petang td

AishaAminudin said...

ayu..bole..bole..ade rezeki kot kat sini..

mama zharfan..takpe perah dulu idea tu, mana tau insyaAllah ada rezeki

adlin..okay roger, jap lagi masukkan nama dlm ni..sabaq tau..

mamaarifakeemaisy said...

yee nama saya ada di situ ^_^!

good luck to all..

Unknown said...

ini pun dah kire ramai dh ni.. good luck semua!