Thursday, April 28, 2011

Nak beli kain pasang murah dan cantik?

Assalammualaikum

korang nk beli kain pasang tuk di buat baju kurung tak? kalau ada ..meh sini nak citer...

aku ader sorang kawan alam maya..hehe, dlm belog lah kan, dia ni sgt rajin berbisness, smpaikan nama belog dia pon " akusertajiwabisnesku"..hah nampak..seyes jiwa bisness minah ni...kat belog dia ada jual kain pasang..mmg sgt cantik la bagi aku..aku pon penah beli kat dia sehelai, dan harga yg aku beli pon sebab promosi yg diberi sgt memikat hati aku..haha..diskaun...diskaun beb

yg ni tgh promosi RM25 jer ni..
SEMUA MASIH ADA!!

COTTON SWISS..
*ALAMAK DAH SOLD OUT SEMUA!

BATEK MYZARA RM 40 SAHAJA

CHIFFON PEACH 1 RM 45 SAHAJA



ikutkan hati, aku nk tambah koleksi kain pasang lagi, tapi laki aku tak bagik laa, sebab kat dlm almari ni ada 4 helai yg belum dijahit, itupon nk tunggu esok lusa baru nk pi ukur badan..harap la kuncup skit badan ni..hahaha


sila terjah belog ni http://akusertajiwabisnesku.blogspot.com.. seyes korang akan membeli belah dgn dia, lepas tengok kain-kain yg ada kat belog cik wan kita ni..

p/s : wan ada diskaun tak tuk aku..heheee..pang skali


7 comments:

Wan Collection's said...

Kahkahahhahaha


aku gelak terguling guling baca entry nih.


HahHAHAH..

tERIMA kAsiH TUKANG PROMOTE ku.

Jemput2 dtg semua. Kalau sold out semua atas jasa ko, sure ada free sepasang utk ko beb!

Special gitu.


hehehhe.

zahidah dihaz said...

malas nak beli kain pasang..nak cari baju yang dah siap je lagi sekarang ni...



New Entry: [Week1] RM100 percuma

Iza said...

Assalam..
Teringin nak beli tp masih byk lg kain yg belum jadi baju tersimpan...

Unknown said...

Eloklah sekarang masa yang sesuai utk beli kain nak buat baju raya...hehehe

AishaAminudin said...

hehe..ko jgn guling2 kat sini wan..ramai yg tgok kang...

ala tak yah nk bgi apa2 kat aku..kalau bisness ko kencang, bagi laksam seperiuk dh la..lalala

NJ Farahin Colections said...

Kami di NJ Colections juga menjual kain pasang yang terbaru, cantik serta menarik.. feel free to drop by our blog http://njcolections.blogspot.com or add us at http://www.facebook.com/profile.php?id=100000606865683 untuk lihat lagi banyak koleksi dari kami... TQVM

Butik Alya Aisyah said...

Assalamualaikum...jom lawat kami di http://butikalyaisyah.com... atau di FB Page Butik Alya Aisyah... kain-kain kami sume murah2 dan bebaloi2..

huhuhu...sorry tumpang iklan kat sini...sbb mcm menarik je tajuk post... jomla singgah...tgk pon takpe... ;p