Wednesday, April 27, 2011

Update senarai peserta Adyshariz Lucky Draw

Assalammualaikum

Selamat pagi semua, dah bekpes? aku mcm biasa jam 9:50pagi baru pi kantin tuk bekpes..menu mcm biasa hari ni, betik sepotong dan air teh kurang manis secawan.

korang nak tengok senarai peserta yg join adyshariz lucky draw...


KLIK kat atas atau side bar belah kanan yer

kot ader nama yg tertinggal sila bagi tau, malam nanti aku update apa yg patut..

HADIAH!!...insyaAllah hadiah tuk referral dah ada, tinggal nak cari tuk hadiah top 3..agak-agak apa ye nk bagi korang?? jangan mintak umah banglo atau kete BMW sebijik dah..kang pengsan pulak aku..

P/s : target 0.5 kg tuk turun smpai hujung bulan ni..boleh ker agak-agak korang?



4 comments:

IntaNBerliaN said...

InsyaAllah boleh turun punya... dimana ada kemahuan disitu ada jalan... ;-)

zahidah dihaz said...

saya nak percutian ke langkawi cukuplah kak....hehehehe...


good luck untuk semua peserta...



New Entry: Clarins free skincare trial products

Wan Collection's said...

Alamak apakah apakah semua nih?????


AKU SGT BZ LATELY. THATS Y AKU TAK TAHU APA YANG BERLAKU.

WAAAAAAAAAAA..

Lida Rahim said...

alamak... baru perasan aisha ada watGA.. terlepas sudah!

nway, epi 2nd BESTday to hariz..muahhh