Saturday, May 07, 2011

Coklat buatan sendiri...senang jer

Assalammualaikum

kepada semua peserta lucky draw, maaf ya sebab this week aku sgt bizi..balik nak layan blog pon letih, 2 ke 3 hari ni aku kene jadik cikgu, rela dalam paksa juga, sebab aku tau, kalau mengajor orang tua mmg perlukan tahap kesabaran yg tinggi..maklumlah, kalau ajar budak, boleh marah - marah...tapi kalau ajar org tua..nk marah pon simpan dlm hati jer..hehe

hujung minggu ni pulak aku nk buat besday party untuk hariz, banyak pulak bende yg nk di settelkan nanti. Maaf ya sebab tak jemput korang, ni pon tak ramai yg di ajak..takat rakan sekerja dan jiran aje...itu pon tak terkojar rasanya..tapi, aku pelan-pelan kayuh gak la..insyaAllah semua mende dlm listing akan di settlekan sblm ujung minggu ni..

ni pon letih mengadap coklat untuk diberikan kepada kanak - kanak dan org dewasa yg datang, first time try buat, Alhamdulillah menjadi... coklat lolipop utk kanak - kanak dan coklat bentuk ros 2 bijik utk kaum ibu dn bapa...hehe...

ok lah ..silalah layan gambo dulu..itu pon aku snap ala kadar aje..nanti citer lagiiikkk..otak dh pening nk tidorrr....daaaa



buah tangan untuk kanak - kanak
48 pcs



buah tangan untuk org dewasa
50 kotak



p/s : esok pagi nk pegi pasar...ada satu lagi menu yg aku laki bini, try buat ..entah menjadi ke tidak..kita tunggu dan lihat..insyaAllah

4 comments:

@LeenShamsh said...

aisha bestnye pandai buat coklat..rajin bebenar suami dan isteri ini..apa yg penting? kerjesame!

atie @ ejay said...

ala...tringin jgk nak buat, tp takut sgt tak menjadi:)

Wan Collection's said...

Happy Birthday Hariz.

Wah terer benau kawan aku buat coklat tuh.
Aku tak reti weh.
Blh jual tu. Cantik coklat2 ko tu dan ada style marketing je ko nih!!

Hihihihih.

Anonymous said...

Cantiknya Aisha coklat awak buat,teruja sgt sbb saya tak pandai buat coklat sendiri.