Sunday, May 01, 2011

dapat trial sliming kat marie france bodyline free

Assalammualaikum

dh beberapa kali amoi yg keje kat marie france bodyline call aku soh dtg trial percuma selama sejam kat one utama PJ..tapi di sebabkan aku bz ya amat..maka aku pon..

menolak dgn cara baik..huhu, angap jelah takde rezeki..tup..tup..awal minggu hari tu, dia email pulak soh dtg jugak..aiseymen, tak paham ker apa, dh cakap tak mau..tak mau lah kan..

huhu..bisness srtategi betul lah diorang ni..tau ..tau jer aku tgh diet skrg, sorry la, aku mmg tak de masa nk buat treatment ni, nanti bila free..mungkin akan join kot....hehe..kot la kot, ader ke en.ady nk bagi bini dia ribu raban buat tretment ni???huhu..idak kot



p/s : bila lah body aku nk jadi macm ni balik..huarggggg...tensen 


1 comment:

cikpuanhady said...

hehhee..nape ko tak pi try aje, tapi takyahlah ambil ape2 pakej yang dia syorkan..hehhe..

dah klik hb..

Blogshop kami :Nak menang souvenir dari Swiss? Meh join MBS GA

Belog kami :Notre Belle Histoire