Friday, August 12, 2011

Minuman pahit untuk penawar cirit birit

Assalammualaikum

Malam tadi lepas berbuka puasa, aku sakit perut sampai la pagi ni, kat umah pulak takde ubat tuk cirit birit..last-last aku pon dok terpikir..

orang kata kalau amik minuman ni, maybe boleh hilang sakit perut cirit birit, ni petua aku amik dari member rasanya lah..mana tahan beb,dekat 10 kali aku ke toilet, tercirit aku di buatnya..huhu encik suami pulak kene keje malam, takde tempat pulak  nk mengadu malam tadi ;-p

Ni lah minuman yg aku minum malam tadik hingga la ke waktu sahur ..


Teh boh uncang, tanpa gula
dan di minum dlm keadaan suam2 kuku..hehe

Alhamdulillah, berjaya gak mengatasinya..So, pagi ni tak payah la nk mengidam amik sick leave, keje tengah banyak ni..hehe..dah..dah..pi sambung keje dulu..

daaa

Salam jumaat semua...



1 comment:

Ya ALiya said...

samala....meamng itu pun penawarnyer......