Sunday, January 01, 2012

ceritera azam...nak itu..nak ini!!


Assalammualaikum

Alhamdulillah, sekian sudah tahun 2011, macam-macam cerita dan dugaan pada last years..rasanya banyak duka dari suka, itulah namanya lumrah hidup, cuma di harapp tahun 2012 ni episod duka itu berlalu dgn pantas..biarlah ia menjadi lipatan sejarah yg kalau di kenangkan, aduhai maunya masuk wad gila...hehe


azam tahun ni tak sama macam 2 atau 3 tahun lepas, aku ada azam baru.rasanya org pertama yg tahu azam aku adalah my hubby, di harap sgt azam ni tercapai dgn jayanya..nak berjaya kena ada usaha, dan usaha itu kene ikhlas dan bersungguh-sungguh..insyaAllah, moga tahun ini aku akan kuatkan semangat dan lebih tabah dgn dugaan yg akan diberikan nanti.
hari ni just duduk rumah dan layan movie..korang dah tgok citer real steel..ermm, not bad lah jugak kan, konon nk tgk ombak rindu..alih-alih semua plan tak jadik..

saje jer tepek gambar coklat ni.. hehe
khas utk my sis..


ok lah, just nak wish korang semua, selamat tahun baru 2012..moga impian dan harapan tercapai dgn jayanya.. yang nak bersalin ker!! yang nak menang contest lagik banyak ker!! yg nak plan keje baru ker!!..semoga yang terbaik buat kalian semua..

insyaAllah..


2 comments:

model baju korea said...

salam kenal,,sukses yahh dengan postingan nya

cikpuanhady said...

selamat tahun baru utk aisha sekeluarga..