Tuesday, January 03, 2012

Tolong..mana nak cari borang SAFI RANI GOLD ni???


Assalammualaikum

Dah try masuk website SAFI dekat Facebook, tapi bila time klik dekat "PERADUAN KATA-KATA EMAS".. atau "GALERI"  terus keluar ERROR..korang pon ada masalh macam ni ker?? atau aku sorang jer??,  aku dah try tanya SAFI TEAM, dia cakap kene refresh page tu..masalahnya dah banyak kali den refresh...huhu..fedap dah ni..


Inilah rupa Error tu..macam-maacam PC or lappy or hphone aku try,semuanya Error ajer..


sekarang ni, nak try send contest form guna form yang ada di pasaran, tapi masalahnya..4 pasaraya aku masuk, guardian dan watson jgn cakap la..semuanya TAK ADA...huhhhu..rasa macam konspirasi jer, kihkihkih..sapa yang ada borang kosong untuk contest ni, sila la BAGI KAT AKU..kasihani lah diriku..lalalalaa...

please
please...

baru rasa nk menjoinkan diri..tetiba camni lak, aisha dah 2 minggu pakai produk ni tau..ternyata KULIT MUKA sangat sesuai, smpai adik aku sound, ehhh!! ko pegi SPA ye!!..haha, sgt berbaloi dgn harganya..murah dan cepat dan selamat..



ok dah..sambung tido balik...zzzzzZZZZZ


5 comments:

Anonymous said...

Aku buka ok je br je try buka ni ingt nk join juga tp nant dlu la xde ides hahaha aku rasa contest ni mmg kt fb je tu psl ko cr borang xde kt pasarsys sebab dia suh lengkspkan borang peraduan kt fb dia

Eh sorry la byk nau slh eja hahaha keypad kecik sgt

Mama Zharfan said...

rasa mcm pernah nampak form kat giant bt caves...

Wan Amira said...

oo ade cntest ni yer.. nak try jugak la nanti :)

Fieza79 said...

pakai jgk pencuci muka die je..best kan...

toyolkiut said...

saya ada tngok borang ni kat risalah pasaraya mydin sis.. edisi back to school ari tu.. mukasurat blkg skali..
tentu ada lg kt edisi baru..
try sis tngok..