Monday, November 26, 2012

Jom tengok Drama Online

Assalammualaikum

Selamat Malam semua, Malam ni aku nak share dengan korang macam mana nak tengok drama melayu ONline tanpa perlu download.. yelah, jimat skit masa dan hard disk korang kan...

Actuatly, aku pon try n error jer nak carik website ni, So, bila dah jumpa confirm la stick dekat situ.. Kalau ada drama yang aku tertinggal kat TV3, aku tak kisah dah sangat, sb blh tgok online kat website ni..

Sekarang ni drama Adam dan Hawa tgah HOT kat astro mustika kan?.. tak payah susah-susah nak download, korang tengok online pon ok gak...

Ni lah website tersebut.. http://www.kepalabergetar.net

Link ADAM dan HAWA - Klik SINI

Contoh drama : ADAM DAN HAWA


Drama yg tengah HOT kat Astro mustika
1st step  until end
Klik Link yang color biru tu


Yang ni wajib tunggu 5 second ya..

Pilih la korang nak tengok macam mana
download atau Online
Duduk la smbil menonton drama
adam n hawa

Jangan stress ye tgok drama ni, aku tgok ramai yg tensen dgn watak ain harwani ni.. dah tu mcm mana.. dah skrip dia mcm tu kan..

Selamat menonton..





Ya Allah ! Engkau selamatkanlah bumi gaza daripada perang Ya Allah sesungguhnya dugaan ini dtg drpd mu .. Engkau laknat lah mereka(org kafir) Ya Allah sesungguhnya tempat mereka (org kafir) sememangya di NERAKA JAHANAM .. < amin amin yarobbal alamin >

1 comment:

kak ina kl said...

senang kan skrg ni..x yah keluar..duk umah leh layan mcm-mcm