Thursday, September 22, 2011

Jawapan standard org nk selamatkan diri..


Assalamualaikum

Semalam received email dari Mr.Brandon dari MilkAdeal..panjang lebar lah gak yg diemailkan kat aku..maklumlah masing-masing nk jaga reputasi company diorang kan. di sebabkan company tutt..diorang pulak kene tanggung akibat..

CERITA FULL KLIK ENTRI INI - PART 2

TAPI..paling aku menyampah sgt2.. kat owner company chocolata paradise tu..bila MilkAdeal tanya kenapa handphone dia tak leh dpt masa 20 haribulan tu..korang tau aper dia kata..

owner kedai tu "tak sihat!!, sebab tu lah handphone dia TUTUP..

HEY!..Come on lah..ko bukak company..kalau ader problem..JUJUR lah skit dgn PELANGGAN kau, jgn di sebabkan hal peribadi, habisss reputasi company ko di ganyang oleh org yg mmg benggganngg macam aku ni.. aku manusia yg boleh GIVE and TAKE maahhh..kalau ko off Hphone dan tabur janji sesuka hati, lagi lah org sakit hati kan.. be honest mehhh!!

KESIAN kat Mr.Brandon tu kene dengar OMELAN aku yg merapu raban....hehe...MAAF ye brandon

WHAT THE FISHHH laaaa.. aku send email 13 hb lepas pon ko tak reply..cuba reply jap utk sejukkan hati aku yg tgh laraaa

SEKARANG ni..2 voucher ni aku mmg rasa mcm nak koyak dan bakar, tapi bila pikir2 harga voucher tu RM40 hinggit..baik aku letgo jer...yg menjadi persoalan!! sapa pulak nk call company tut..itu, kalau aku call, maunya dah takde bahasa kebangsaan yg dpt di gunakan..Please lahh..gila nyampah dah ni..


Wajah kesayangan buat penyejuk hati yang lara..


p/s : aku pon ader gambo camgini, ingat nabil jer ke yg ada..kihkihkih


ni nabil punya kad kaweenn


1 comment:

MamaYatie said...

attitude cenggini la yg buat bis tak maju ni..